Post by diaproxerstearlit on Feb 5, 2022 20:30:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Smash Hit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Smash Hit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa generaattoritokeneja ▞▞▞
▞▞▞ Smash Hit 2022 version ▞▞▞
Tämä peli on perseestä, kun lataan sen. Se on vain vielä kesken koko päivän! KORJAA SE MAN-!!
Ihan berus
Tämä peli on melko hauskaa, kun pääset heittämään tonnia tasoja ja rikkomaan tonnia lasikiteitä ja seiniä. metalliluotien kanssa. Annoin tämän kolme thoa, koska sinun on ostettava premiure tarkastuspisteille ja 3 + kyky.
Tämä peli on legendaarinen, se on rentouttavaa, ei todellakaan turhauttavaa, se on erittäin vaikeaa, mutta miellyttää enemmän keskellä kuin lopussa, mutta silti tämä peli on loistava, rakastan sitä
On hieman ärsyttävää, että sinun täytyy aloittaa alusta vain jatkaaksesi ilman jäsenyyttä et voi jatkaa siitä tarkistuspisteestä, josta jäit, mutta sitä lukuun ottamatta se on erittäin hauska peli.
Itse asiassa todella hyvä. Fysiikka ja suunnittelu ovat hämmästyttäviä. Lisämaksun tarve aloittamiseen tarkastuspisteellä on ärsyttävää, mutta ymmärrän sen. Ehkä voit muuttaa sen rajoitettuun määrään uudelleenkäynnisyksiä tarkastuspisteessä, kunnes sinun on aloitettava alusta ilman lisämaksua?
5 syytä mobiilipeleihin eivät ole Freemium
Smash Hit Arkādes spēles abl
Hyvää ajan viettä
First Smash Hits: John Thompson's Easiest Piano Course ...
tämä on hieno peli. ainoa haittapuoli on, että emme pääse aloittamaan viimeisestä tarkistuspisteestä ja se on todella turhauttavaa, koska se on aivan kuten miksi edes yritin saavuttaa sitä, jos minun on vain aloitettava kaikki alusta.
No ehkä noin tunti hupia sitten tulee tylsää jos ei oo ostanu preriumii
Ihan kiva peli, sain pisteitä 1012 ja sut ei päässy jatkuu koska pitäs hommaa premium joten lähtee peli poistoon luurista
Lataa Smash Hit (com.mediocre.smashhit) APK 1.4.3 Android-sovellus. App on yli 100 000 000+ keskimääräinen arvio 4,4. Android App Smash Hit on joitakin
Olin ladannut tämän pelin ja luota minuun, sen pelaaminen on hauskaa, ja rakastan sitä ehdottomasti ja siinä on hyvä ominaisuus, jota pelatessasi ei tule ärsyttäviä lisäyksiä, mutta pahinta on, että joudut maksamaan palkkiosta tasoa ja vaikka pelaat sitä vain pyörähtää eikä anna palkkiota ja jos haluat jatkaa, he kysyvät myös kirjaimellisesti, suuttuin niin pirusti, että poistin sen, koska minulta kesti ikuisuuden päästä tarkistuspisteeseen 7 kuin vakavasti ikuisesti
Ok.. Yksi harvoista peleistä, joista kannattaa kirjoittaa arvostelu, kannattaa pelata, kannattaa kokeilla. Käytän omaa musiikkiani meditaatiomusiikkini sijaan, mutta se ei tarkoita, että pelimusiikki olisi huonoa, ne ovat myös mahtavia 😎 oli hauskaa pelata tätä..
Melko helppoa ja sain 4601 pistettä tai mitä ne ovat ensimmäisellä yrittämällä, ja syy, miksi lopetin pelin sen jälkeen, on se, että minun on aloitettava kaikki alusta, jos haluan pelata uudelleen
Smash-Hit MMORPG Lineage 2M tulossa mobiiliin. Published by IT Info on October 6, 2021. Vuonna 2019 NCSOFT julkaistiin MMORPG kutsui Lineage 2M: n
Se on MEDIOCRE peli (haha get it) Sinun on maksettava premium (jonka tein, mutta puhumme siitä myöhemmin), muuten olet jumissa yhdessä tylsässä pelitilassa. Maksoin myös palkkion tällä tilillä ja poistin tämän sovelluksen. Latasin sen uudelleen, eikä minulla ole sitä. Arvosana 2, koska lähetin sähköpostin kehittäjille ja he eivät vastanneet 4 kuukauteen. Älä osta premiumia, ellet halua joutua huijatuksi (myös ostosten palautus ei toimi)
Peli on hauska, mutta mielestäni on epäreilua, kuinka sinulla on oltava palkkio päästäksesi viimeisestä tarkistuspisteestäsi. Kesti niin kauan päästä tarkistuspisteeseen 5 vain kuollakseni, enkä voinut palata siihen, ellen tee sitä uudestaan...
Ainutlaatuinen lähtökohta (joka on virkistävää tänä päivänä mobiilipeleillä) ja kaiken kaikkiaan hyvä pelattavuus. Äänisuunnittelu on myös hienoa. En anna 5 tähteä kevyesti. Hyvin tehty, kehittäjät! Edit: Niille, joilla oli ongelmia premium-version ostamisen kanssa, minulla oli sama ongelma ja se korjaantui itsestään, kun napsautin "Palauta ostos".
Yks tähti pois koska pitää alotaa aina alusa esim jos on päässy kolmos levelille niin aloitaa alusta
Smash Hit Arcade ksj
Rakastan tätä peliä, olen nähnyt monien valittavan siitä, että tarkastuspisteet eivät ole ilmaisia, mutta peli on hauskaa jopa ilman palkkiota. Siitä huolimatta, että se on täysin 2 dollarin arvoinen, se on kertamaksu. Ja erilaisia tiloja on paljon. Rehellisesti sanottuna tämä peli on loistava premiumilla tai ilman
Oihan ok olin kakkos chek pointilla. Hyvä peli mut 1tähti pois koska haluu jatkaa niin käyttää rahaa.
Smash Hit Arcade efmv
Ilmaisversion pelaaminen oli hauskaa, vaikka joutuisit palaamaan tasolle 1 jokaisen uuden pelin yhteydessä. Ostin sen, enkä olisi ollutkaan. Valinnat, kuten Training/Classic, palaavat aina koulutukseen. Pallot, jotka ennen osuivat maaliin, pomppaavat nyt niistä. Voin heittää 3 palloa lasilevyyn, katsoa ja kuulla sen särkyvän, mutta peli sanoo, että lasi tukkii minut! Tämä peli poistuu, varsinkin ilman vihjeitä pelaajan auttamiseksi. Rahan tuhlausta.
Älä lataa tätä sovellusta, koska jopa saadaksesi parhaan tuloksesi, sinun on saatava palkkio. Kyllästyttää, jos haluat viedä pelin loppuun. Jos olet poissa, sinun on aloitettava, mutta ennen sitä he näyttävät sinulle suuren levy-yhtiön saadaksesi premiumin, jotta voit aloittaa siitä, mihin jäit.
Peli on hauska ja hyvä, mutta ongelmana on, että et voi tallentaa edistystä..kun minun täytyy mennä ja pelaan tätä peliä, minun täytyy tappaa itseni, kun saan korkean pisteen ja kun häviän, minun on aloitettava alusta. alku... plus + ( kun saat tarkastuspisteen et saa mitään)
Hyvä peli, mutta täytyy ostaa uusi taso jatkaaksesi.peli bruh..nakakabitin..pano pala kung walang load...edi paulit ulit lang😑
It is widely known that few Skylanders enjoy demolition more that Smash Hit. But after finishing runner-up to Crusher in last year's annual Destruct-o-T…
Mun kaveri suositteli tätä peliä tämän päätin pelaa.Samsung galaxy s 3 4g
Smash Hit Παιχνίδια arcade zbj
Hienot grafiikat ja äänet. Se on kuitenkin melko tylsää, jos pelaat monta kertaa tai vähemmän. Sen pitäisi olla "tallennettu peli" jatkaakseen tasoja, kun pallot loppuvat. Se vain pelaa taas tasolla 1, mikä on tylsää.
Tämä on hyvä peli stressin lievittämiseen, mutta jos joku pääsi hyvin pitkälle ja päätyi menettämään kaikki pallot tai kuolemaan ja haluavat yrittää uudelleen, sinun on oltava ensiluokkainen ja tehtävä kaikki uudestaan, eikä se ole hyväksi liiketoiminnalle
With such verve and vigour, I smash it about your little tiny face. ... aiheinen ilmakiekkopöytä, jonka Namco Bandai Games on julkaissut pelihalleihin.
Jää jumiin 86 prossaan lataamisessa
Ärsyttävää alottaa aina alusta jos feilaa... Muuten aivan mahtava peli!!
Tämä peli on perseestä. Joka kerta kun osuin lasiin, lasin pää osuisi silti minuun ja sai minut menettämään putkeen, mikä pahinta on, että jos kaipaat kristallia, joka antaa sinulle ylimääräisiä palloja, menetät sarjasi. Kuinka ärsyttävää.
Ihan perseestä koko peli! Ei kandee ladat!!
[3D Platformer] Super Bear Adventure アドベンチャー oypu
Lataa peli, jossa pallot rikkovat lasin. Pelin kuvaus Smash Hit ...
Kovasti viihtysää
tämä peli on rankaiseva peli. Joka kerta kun kuolet, sinua rangaistaan lähettämällä sinut takaisin alkuun ja sinun on aloitettava kaikki alusta. kehittäjät yrittivät tehdä haastavan pelin, mutta he tekivät vain rankaisevan pelin, eivätkä ne pelit ole ollenkaan hauskoja.
Aika helppo peli Ei mitään vikaa
Tämä on hyvä peli, pidän siitä todella, mutta siinä on myös jotain, mitä vihaan, mikä on syy miksi poistin sen ja tämä johtuu siitä, että kun olet päässyt niin pitkälle pelissä ja sitten häviät, sinun on aloitettava alusta alusta. . Mutta sinulla on mahdollisuus jatkaa sieltä, mutta sinun on saatava premium, joka maksaa rahaa, enkä vain pidä siitä.